Töövarjupäeva juhend
Töövarjupäev on päev gümnaasiumi lõpuklasside (G3) õpilastele. See päev annab noorele võimaluse
heita pilk poole tööpäeva vältel täiskasvanud eduka inimese „päristöö” olemusse.
TÖÖVARJUPÄEVA EESMÄRK:
Õpilased:
● tutvuvad ühe ettevõtte argipäevaga
● näevad, kuidas koolis õpitavad teadmised tööle asudes rakendust leiavad
● avardavad oma silmaringi ja saavad selgust oma tuleviku valikute osas
Ettevõte:
● annab võimaluse juhendada noori ja aidata noori edukama tuleviku poole
● aitab selgitada noortele tööandja tegelikke ootusi tööjõuvajadusele ja oskustele
● laiendab tuntust ja populaarsust noorte hulgas
TÖÖVARJUPÄEVA SISU:
Õpilane jälgib varjuna täiskasvanu tööpäeva 4 – 5 tundi tööprotsessi sekkumata, iga töötajat saadab
üks „vari”.
1. Õpilane ise valib endale varjutatava kõige enam huvi pakkuvate ametite hulgast.
2. Õpilane võtab varjutatavaga ühendust eesmärgiga saavutada kokkulepe töövarjuks olemise
osas. Seda võib teha kirjalikult emaili teel või suuliselt telefoni teel või ise kohale mines.
3. Õpilane tutvustab ennast ja oma soovi töövarjutamise osas.
4. Kui kokkulepe on saavutatud, siis õpilane registreerib koordinaatori (Krista Savitsch) juures
oma töövarjuks mineku selleks ettenähtud vormi alusel.
5. Varjutamise päeval teeb õpilane oma kogemuse jäädvustamise kohta foto.
6. Töövarjupäeva järgselt täidab õpilane tõendi (allkirjastavad töölehe nii õpilane kui ka
varjutatav).
7. Õpilane esitab tõendi koos fotoga oma mentorile hiljemalt 10.maiks 2024.
VARJUTUSPERIOOD:
1.jaanuar kuni 1.mai 2024.a.